SUMMER HAS COME AND PASSED..

Trött som en as bestämde jag mig för att slitas upp från sängen för att inte förlora så mycket på dagen men sen kom regnet & då var det meningslöst att ens försöka ge sig ut så nu lockas soffan & tårta till frukost sounds good. Får se om man drar sig till parken ikväll inte jätte lockande men aja, Imorgon är sista dagen på hela sommarlovet & nästa sommarlov ska spenderars i USA helt själv can't belive it ! Men så nice. Men nu ska jag lägga mig framför tven & förhoppningsvis somna! Godnatt fellas =)


Den här låten sitter riktigt fint i detta väder!


Kommentarer
Postat av: oleg

Hej! Det är roligt du är fin och jag tycker. :-p

2010-11-16 @ 23:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0