SOMMAREN 2010 HAS COME AND PASSED!

Jahajaha, sommarlovet har kommit till sin enda vad säger ni redo för skola imorgon? Det är iallafal inte jag men det har verkligen varit ett speciellt sommarlov kan jag säga utan att tveka med en massa äventyr ute kvällar & mm. Nu är det bara bita ihop & inse att det verkligen är skola som gäller imorgon, Så idag ska jag bara njuta av dom sista timmarna sommaren har att ge och ligga på stranden&jobba lite på brännan som har lyckats försvinna.. Men vid 5 ska jag dock till frisören & fräscha upp lite tills imorgon alltså fixa ögonbrynen & kanske färga utväxten. Får helt enkelt börja räkna ner dagarna till sommarlovet 2011 USA here i come! Jaja ut i solen med er ha en bra dag & ta vara på tiden today! Hörs senare Puss =)

Sommaren 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0