Déja vu

.. Den oädnliga historien ser jag på sexan just nu, favorit film när jag var pyttliten typ 5-6år. Någon mer som sett den? rikitgt hemskt, började alltid lipa t den när jag var liten, det är en häst som drunknar i ett träsk och min dåvarande bästis sa alltid att hästen dog på riktigt också, alltså i inspelningen, och då började jag lipa ännu mer.. hehe lite déja vu från barndomen. Va hos astrid ett tag innan, tänkte ju gå på stan men var alldeles för trött för det. somnade vid halv fem igårnatt, och gick upp halv elva typ så är aniningen trött. Ikväll blir det att hitta på något med astrid, tjejen har utegångsförbud (igen?) så blir inget festande men något mysigt ska vi väl kunna hitta på!
Nu ska jag bara njuta av resten av filmen, hihi tkr den är ganska fin fast väldigt konstig, Lyckodraken är ju bara för söt, haha ska sluta tjata om filmen, pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0