Back in school tomorrow

SKOOOOOOOOOOOOOLA IMOOOOOON, tror jag dör. Men dte blir nog helt okej. Det värsta blir ju att pallra sig upp kl halv åtta på morgonen, jag kommer helt seriöst dö. Hoppas att alla som började skolan idag fick en bra start :) de flesta säger ju att nian går väldigt fort, så det får vi hoppas på! nationella är dett enda jag oroar mig för, och att jag måste höja mig i några ämnen.. Good luck with that ;) men inga sura miner, ska försöka ta mig till skolan på flygande moln imon och med ett skinande humör (Y)
det kör vi på, mitt internet fungerar inte på min dator så måste låna syrrrans oc den vill ju hon ha tbx efter fem min så blir dåligt med bloggandet nu ett tag tyvär.
Ge järnet nu tjejer och killar och försök göra skolan och resten av den deprimerande hösten till något jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0